V. c 4, 240 x 190cm, kresba uhlem a email na plátně, 2015
II. n 2
III. 9 i
I. 7 1, 2016
IV. x, digital

obraz I. klíč / key : " 7 , 1 "
01 (7).jpg , 12 (7).jpg , 27[1].jpg , 47[1].jpg , 1730-1360436551-0.jpg , 1730-1361295447-0.jpg , 5053-1330069741-0.jpg , 208050_1317537674068_1699552466_556666_4917923_n.jpg , 308107.jpg , 335662_3233217596048_1193123630_o.jpg , 337745d1329073644-postmortem-changes-time-death-warning-children-8_85.jpg , 1225977_rx122012-crop.jpg , 10393149_10203046291381665_8335938287103224774_n.jpg , 10424255_10203748649534788_945079143526036979_n.jpg , 11822644_990877487599237_6408191392125715571_n.jpg , Faye_Reagan_-_Faye_Takes_On_The_Sybian_EPIDEMZ.NET[(005365)13-09-37].JPG , foto cempetition 25_17229353.jpg , foto cempetition 29_17087961.jpg , sm3_17.jpg
_ nástrojem náhodného výběru (nezávislého na obraznosti) jsem rozbil odkazy.
Ve zkratce. Snažil jsem se říct, že fotky lze vidět stejně tak plošně jako obrazy. Ta násilná vizualita,
s kterou pracuji má pro mě více důvodů, jedním z nich je že vytvoří pro diváka reflexní platformu, což
se mnohokrát potvrdilo. Je to navíc (cynicky řečeno) snad poslední přehledově úzký tok obrazového
materiálu (rychlostně, nárůstově). Především pojmově abstrahuje figuraci, bez ztráty konkrétnosti.

/obsahem k pojetí fotografie jako asbtrakce, tvářící se však nemagicky a objektivně : Flusser Vilém - Za filosofii fotografie.(kapitola Technický obraz)